יום חמישי, 18 ביולי 2013

שמש ועור הפנים?בואו נדבר על זה!

הקיץ הגיע, ולמרות שהשמש הישראלית מפזרת את קרניה כל השנה - בקיץ היא ממש מכה בנו ללא רחמים. 
לאן שלא נפנה היא תחייך אלינו חיוך זדוני ותגיד "הי, אולי אתן נהנות בים, אבל העור שלכן זוכר הכל, והקרניים שלי יחרטו בו יופי של קמטים "

בואו נלמד כיצד למזער את נזקי השמש ולהנות מעור פנים קורן ומתוח גם בחודשי הקיץ הלוהטים.

1.חשבתן שרק בים או בבריכה צריך להמרח בתכשירים נגד קרינת השמש? אז בבקשה מכן, הקפידו להתמרח בתכשירי הגנה מהשמש בכל עת ובתכשירים ייעודיים - קרם הגנה המיועד לפנים וקרם הגנה המיועד לגוף. הסיבה היא שוני המרקמים.

מקדם ההגנה - חשוב לבחור קרם עם מקדם הגנה גבוה (לפחות 30 SPF) ולהתמרח כעשרים דקות לפני היציאה מהבית, זאת מכיוון שלמקדם ההגנה לוקח זמן להספג בעור.
חשוב לחדש את המריחה כל שעתיים וגם לחדשה לאחר כל פעילות המסירה את הקרם; כגון שחייה, הזה, ריצה וכו'.
בנוסף, חשוב מאוד להתמרח גם באיזורים החשופים לשמש תמידית - כף היד, איזור המחשוף והצאוור.

בואו נשמור על כפות הידיים שלנו נטולות כתמים ונדאג להתמרח כראוי
2.כובע רחב שוליים. מעבר לעובדה שמדובר בפריט שיקי, קלאסי ומקסים, הכובע, בשילוב עם קרם ההגנה שמרחתן, שומר על עור הפנים מקרני השמש המזיקות ובנינו? אם זה טוב לסופיה לורן - ברור שזה טוב גם עבורנו!


3.משקפי שמש: העור סביב העיניים הוא דק ועדין מאוד, וחשוב להגגן עליו ועל העינים עצמן בעזרת משקפי שמש. בדקו שלמשקפי השמש שלכן יש את ההגנה הנדרשת, בדמות מסנן  קרינת UV (שמורכבת למעשה משלוש סוגי קרינה- uva,uvb ו-uvc)


משקפי שמש של מארק ג'יקובס.

4.שתיית מים- והרבה! בקיץ, בואו נדה בזה, אנחנו מזיעות המון (ואם את מתגוררת באיזור המרכז אז אדרבא.
חשוב לשתות מים גם כדי להחזיר לגוף את הנוזלים שאיבד עקב ההזעה, וגם משום ששתיית מים מחזקת את סיבי הקולגן והאלסטין, האחראים על התחדשות העור - ויוצרת מראה קורן!. ההמלצה היא על שתיית 8 כוסות מים ביום (לפחות!). השיטה שלנו - למלא בקבוקי חצי ולראות שעמדנו "במכסה היומית" - ליטר וחצי.

אז בנות יקרות, הקפידו על השגרה הזו, שמרו על העור שלכן והכי חשוב - תהנו מהקיץ!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה